Pn-wt, czw-pt: 10.00-14.00, śr 13.00-17.00

 Kadra prowadząca skupia doświadczonych praktyków oraz i teoretyków z dziedziny oświaty. Celem studiów jest przygotowanie osób zajmujących się problematyka oświatową w jednostkach samorządu terytorialnego, dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych do sprawowania funkcji kierowniczych oraz usprawnienie czynności kierowniczych z uwzględnieniem wymogów reformy edukacji oraz potrzeb edukacyjnych i innych dzieci i młodzieży.
Studia przeznaczone są dla osób posiadających wyższe wykształcenie min zawodowe chcących podnieść swoje kwalifikacje, dla nauczycieli, dyrektorów szkół, placówek oświatowych, które zajmują się problematyką oświatową w jednostkach samorządu terytorialnego.

Czas trwania: 2 semestry.

Opłata za rok: 2400 zł

Wpisowe: 250 zł

 

Realizowane przedmioty:

  • Teoretyczne podstawy zarządzania placówką oświatową
  • Organizacja i programowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej we współczesnej szkole
  • Efektywne nauczanie
  • Zasady i przepisy BHP w szkole
  • Organizacja i nadzór pedagogiczny we współczesnej szkole
  • Ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Diagnoza edukacyjna
  • Zarządzanie gospodarką i finansami szkoły (rachunkowość w szkole)
  • Marketing i współpraca z otoczeniem
  • Systemy informatyczne w zarządzaniu szkołą
  • Umiejętności i techniki pracy menedżera
  • Prawo oświatowe

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • podanie,
  • kwestionariusz osobowy,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych - oryginał lub odpis wystawiony przez szkołę,
  • kserokopia dowodu osobistego – dowód osobisty do wglądu,
  • 2 aktualne zdjęcia legitymacyjne,
  • dowód opłaty wpisowej.

UWAGA! Dokumenty należy składać osobiście w Dziekanacie Uczelni.

Semestr rozpoczyna się 02 marca 2018 roku.

UEH

ul. Kościelna 15-17, pok. 5
86-300 Grudziądz
tel./fax (56) 46-110-81
sekretariat@ueh.edu.pl
fbyt
© 2018 by MEG